1procent

Organizacja
Pożytku
Publicznego

EnglishFrenchGermanPolishSpanish
My Skarbowcy

Rozpoczynamy współpracę z NFZ!

Udostępnij

Rozpoczęliśmy współpracę z NFZ, który wprowadza ostatnio wiele ciekawych rozwiązań informatycznych służących upodmiotowieniu Pacjenta.

To ważne i cenne działania służące nam wszystkim. Uruchomiono min. jeden specjalny numer telefonu dla całej Polski, gdzie uzyskać można wiele informacji dotyczących profilaktyki i leczenia. Dzwoniliśmy, sprawdziliśmy, polecamy.

 


Na Telefoniczną Informację Pacjenta #TIP 👉 800 190 590
dodzwonisz się: o każdej porze, w dzień i w nocy, w dni robocze i weekendy, w święta

 

Pod tym numerem uzyskasz informacje m.in.

  • nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek – również w języku angielskim
  • Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty.
  • W godzinach 8 -16 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego
  • Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta: Czat z konsultantem TIP
  • W godzinach 8.00 – 18.00 możesz uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta
  • Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Dowiedz się jak to zrobić krok po kroku
  • Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem – oddzwonimy
  • Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na tip@nfz.gov.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.
    Zadaj pytanie TIP
  • Tu też uzyskasz informację jak krok po kroku zalogować się do indywidualnego Internetowego Konta Pacjenta #IKP
    https://nfz.gov.pl/kontakt/telefoniczna-informacja-pacjenta/

@a_niedzielski #NFZ_Centrala #NieCukrz #DietyNFZ #ProfilaktykaNFZ #IKP